lunes, 23 de mayo de 2011

Resultats Eleccions Municipaus Vielha e Mijaran

Dejà son definitius es resultats des eleccions en Vielha e Mijaran. Coma vedetz eth resultat s'a repetit coma en 2007, encara qu'en aguesta escasença era lista mès votada a estat Convergéncia.
Vos meti tanben eth comparatiu damb es resultats que se presentèren dera enquèsta realizada en aguest blòg, quasi la clauam, o sigue qu'es enquèstes en blògs, aumens aguest carrèr, òc que servissen entà quauquarren.
Ara se daurís un periòde de reflexion entà veir qui ei capaç de formar govèrn en nòste cap-lòc, serà eth moment d'acarar idèes e projèctes e veiram çò qu'arribe.
Dempús der éxit dera enquèsta electorau, vos presenti ua naua enquèsta entà que avaloretz quin ei era opcion de govèrn que preferitz, vos meti quate opcions que creï que son es possibles:
1- Convergéncia en minoria
2- Convergéncia + PP
3- Unitat d'Aran + PP
4- Convergéncia + Unitat d'Aran.

A veir s'aguest còp tanben l'acertam.

Resultats 2011 Resultats Enquèsta Vielha 48
UA 935 940
CDA 1.045 1.049
PP 241 266

8 comentarios:

Anónimo dijo...

L'ètic seria que governés CDA en minoria, per això ha estat el partit més votat. La quarta opció és per aplaudir-la i fer-vos un monument a ambdós partits (però em sembla que abans veuré guanyar al PSOE a les generals que veure això). Qualsevol pacte amb el PP desacreditaria a qualsevol dels dos partits guanyadors, de totes maneres ja ho hem vist durant quatre anys, no seria cap miracle tornar-lo a veure ara i si així és ... tant debò no haguessin guanyat.

Anónimo dijo...

Eth pacte que mès possibilitats a, tà jo, serie CDA damb PP. Lògicament lo mès normau serie q governèsse eth mès votat en solitari, mès, ei dificil se non a era majoria.
Es auti dus pactes, dubti molt que se hèsquen... PSC(non digui UA) jamès pactarà damb CDA e molt mens damb PP. Mès creigui qu'es militants d'UA que non son socialistes, òc que se plantejarien era possibilitat de pactar damb CDA e inclús damb eth PP, tostemp qu'era alcaldia siguesse tà Juanito.

Anónimo dijo...

A ver, una cosa. Si CDA siendo la segunda fuerza pacto con Pepito. ¿Porque ahora unitat no pude hacer lo mismo?

Anónimo dijo...

anónimo 3, UA depende del PSC, y no creo q los sociatas quieran pactar con el PP. Y más, tal y como van las cosas en estos momentos... de declive socialista y de auge Pepero.

Anónimo dijo...

Joaquin alcalde, lo mires por donde lo mires. Creo que sería bueno para el pueblo ya que no esta contaminado por el pasado y es una persona preparada para asumir el cargo.

Anónimo dijo...

No sería muy justo q con un solo concejal, el PP governara el ayto de Vielha, ya pasó con Pepito. Pero si que se merece(Joaquín)tener un cargo privilegiado en el ayuntamiento, ya que su partido decide y le dará la mayoría a CDA y/o a UA-PSC. Quizás a Joaquín le falta bastante experiencia, pero si estos 4 años puede estar integrado en el ayto junto a los otros 6 concejales, yo creo q aprenderá bastante, para las siguientes elecciones, y para el siguiente debate que realicen los futuros alcaldes, creo q tendrá bastantes más argumentos y datos para exponer a sus rivales.

anonimo dijo...

Aprender en un ayuntamiento como el de Vielha? que aprenda de concejal y después aporte algo, porque en los debates quedo claro que no tiene ni idea de nada. Alex tiene de ser el alcalde con pacto puntuales. Así lo quiso Vielha.

Anónimo dijo...

Soy Santi Gimeno. Eso de los anónimos no me va.
Gobierno en minoría con un 6 6 1, casi imposible. Se puede llegar a una situación de bloqueo institucional, y no creo que ninguno de los 13 concejales quiera ser responsable de ello, siendo el Alcalde el primer responsable de TODO lo que pasa en el consistorio. También del bloqueo institucional.
En el tema pactos, hablar de ética, en Vielha, nos queda un poco grande. Mejor dejarlo para los municipios vírgenes de pactos para que la lista más votada no gobierne.
Mi preferencia, como hace 4 años, que gobierne la lista más votada. ¿Como?. Ese ya no es mi trabajo. Que se lo curren los que están.
Salud, Suerte y Trabajo para los 13, algunos conocidos, otros AMIGOS, con mayúsculas.